Počeli razgovori o prijevoznicima: Zadržavanja na granici predstavljaju još jedan gorući problem

Konzorcij „Logistika BiH“ najavio je blokadu drumskog saobraćaja u BiH ukoliko državne vlasti ne ispune njihove uvjete – da omogući duži boravak vozača iz BiH na teritoriji EU-a, digitalizaciju ovog sektora, povrat putarine i smanjenje zadržavanja kamiona na graničnim kontrolama. U protivnom, za 28. april oko hiljadu kamiona stiže u Sarajevo.

Edin Čaušević, član Konzorcija „Logistika BiH“, istakao je da su nakon današnjeg sastanka s resornim ministrom Edinom Fortom „ušli na prizemlje zgrade od četiri sprata“.

„Naši zahtjevi nisu od jučer. Mi sad želimo da konkretizujemo naše probleme i da se konačno čuje za nas“, istakao je Čaušević.

Čaušević je ponovio da traže da se Ministarstvo sigurnosti, Uprava za indirektno oporezivanje, Granična policija i Ministarstvo saobraćaja i komunikacija Bosne i Hercegovine zajedno uključe u rješavanje njihovih problema.

„Zadnji put o nama se razgovaralo za vrijeme pandemije. Sve ono nam je sad na stolu – došlo je preko nas“, upozorio je Čaušević.

Čaušević je izjavio kako im je ministar Edin Forto najavio da će postojati koordinacija na dnevnoj bazi u rješavanja problema vozača: „Ali mi moramo sjediti sa svim ovim ministarstvima do rješavanja naših problema. U protivnom ćemo ćemo blokirati granice, a na Sarajevo“.

Istakao je da problem vozača nije problem Sarajeva, nije problem Federacije – to je problem prijevoznika Bosne i Hercegovine.


Što se tiče ograničenja boravka vozača u Uniji na 90 dana, podsjetio je da oni ne mogu riješiti nešto u EU, ali da im naši predstavnici mogu pomoći u rješavanju tih problema: „Mi imamo čak i presude pojedinih država. Naš vozač je zaustavljen, izrečeno mu zabrana vožnje jer je tretiran kao turista i tretiran da on boravi u EU. On nije boravio u EU, on se nije zaustavio ni u jedan grad, ni u jedno turističko mjesto, on je tranzitirao. To je jedna velika razlika. Čak imaju i oslobadeđajuće presude. Predstavnici ove države s tim presudama treba da idu prema zemljama EU-a, da nas oslobode tih ograničenja“.

Kad su u pitanju putarine, u zemljama iz regije imaju modeli, izjavio je Čaušević i istakao da je to jednostavno: „Mi ne tražimo ono što trošimo u Bosni i Hercegovini“

Zadržavanja na granici treba pojednostaviti: „Suludo je da prazno teretno vozlo Hrvatske ili Srbije putuje po 17 sati“, javlja Federalna.ba.

Povezane objave

KOMENTARI

ODGOVORITE

Molimo unesite Vaš komentar
Molimo Vas unesite Vaše ime

PODIJELI

ZADNJE VIJESTI