Sadržaj cisterne se nije poklapalo, vozaču je naloženo da plati 14,9 hiljada eura

Prije nekoliko dana dobio sam pismo od njemačke inspekcije cesta u vezi transporta tečnih hemijskih materijala. S nevericom sam čitao njegov tekst, videvši kako je nemačka carina odlučila da poljskom vozaču naplati skoro 15 hiljada. eura dospjelih poreza.

Čitalac koji je doživio ovu zastrašujuću situaciju prevozio je teret tvari zvane plastifikator iz Latvije u Njemačku. Vozio je poljsku cisternu kao radnik poljskog transportnog preduzeća, zaposlen po ugovoru o radu. Njegovo vozilo je imalo pečate na rezervoarima koji su potvrdili da tenk nije otvoren na putu, a vozio se i kroz Poljsku sa aktiviranim sistemom za praćenje SENT.

Problemi su počeli nakon ulaska u Njemačku kada su kamion zaustavili carinici, tačnije podružnica Frankfurt (Oder). Policajci su otvorili rezervoare cisterne, pokidajući plombove, a zatim uzeli uzorke transportovanog tereta. Na taj način su namjeravali provjeriti da li je prevezeni teret bio u skladu sa dokumentima.

Predmetna inspekcija je obavljena u aprilu 2024. godine, prije skoro godinu dana. U međuvremenu, sredinom februara ove godine, vozač je dobio dopis od carinarnice u Frankfurtu (Oder) u kojem ga obavještavaju da mora odmah platiti tačno 14.847,71 eura. U konverziji to iznosi skoro 62 hiljade. PLN, naplaćeno po optužbi za “uvođenje robe koja podliježe akcizi u njemačko porezno područje bez plaćanja potrebne njemačke akcize.”

Odakle tolika količina? Na osnovu dokumentacije utvrđeno je da je transportovani plastifikator na bazi, između ostalog, i dizel goriva. Stoga se smatralo da ga treba klasificirati kao energetski proizvod, a ne kao mazivo (kao što je navedeno u dokumentima). Također je napomenuto da njemački primalac tereta nije kompanija certificirana za primanje energenata po pojednostavljenim procedurama. Stoga se smatralo da cjelokupno opterećenje spremnika od 31.621 litara plastifikatora treba biti podložno akcizi.

Sad ono najzanimljivije. Njemački carinici su se pozvali na član 44. lokalnog poreskog zakona, prema kojem se porez može nametnuti svakom licu “umiješanom u nepravilnosti”. Ovo učešće uključuje i vožnju kamiona, pa se stoga vozač definiše kao solidarno obveznik akcize. Za svaki litar tereta naplaćeno mu je 470 eura poreza, što je iznosilo 14,9 hiljada eura. euro. Definisano je kao da zahtijeva hitnu naplatu, uz najavu da će se za svaki mjesec kašnjenja obračunavati kamata od 1 posto.

Vozač nije bio dovoljno uključen u formalnosti da bi znao za nepravilnosti. Iz očiglednih razloga, on također nije mogao provjeriti tačan hemijski sastav tereta. Stoga je još teže zamisliti da bi odjednom platio 62 hiljade. zlota od mog novca. Dakle, šta će se dalje dogoditi u ovom slučaju? U saradnji sa poslodavcem i drugom kompanijom koja se bavi transportom odlučeno je da se uloži žalba. Njime se bavi advokatska firma iz Njemačke. Ovo je trenutno stanje stvari, tako da ostaje samo čekati ažuriranje.

(40.tons.net)

Povezane objave

KOMENTARI

  1. Dead written subject material, thank you for information. “The bravest thing you can do when you are not brave is to profess courage and act accordingly.” by Corra Harris.

ODGOVORITE

Molimo unesite Vaš komentar
Molimo Vas unesite Vaše ime

PODIJELI

ZADNJE VIJESTI