Dvosedmična tura sa podmornicom od 350 tona

Prošlogodišnji dio rute, predstavljen u članku pod naslovom Transport podmornice od 500 tona: četiri V8 traktora i platforma na 30 “osovina”

Podmornica U17 S196 ponovo je izašla na nemačke puteve. Drugi transport ovog jedinstvenog tereta odvija se u blizini grada Sinshajma u zapadnoj Nemačkoj, pokrivajući oko 30 kilometara uskim lokalnim putevima.

Podmornica U17 S196 služila je u njemačkoj mornarici od 1973. do 2010. godine. Prošle godine je prevezen u Tehnološki muzej Speyer, gdje je grupa stručnjaka trebala remontirati motore i demontirati istrošene akumulatore, teške oko 100 tona. Ovaj proces je trajao do proljeća ove godine, a krajem juna U17 S196 je bio spreman za još jedno putovanje, ovaj put prema Muzeju tehnologije u Sindsheimu. Tu će brod konačno završiti svoje putovanje i biti postavljen u stalni postav.

Polazak iz muzeja krajem juna ove godine:

Krstarenje Rajnom s brodom koji leži na boku:

Kao i prošle godine, transport je obavila Spedition Kübler. Dana 30. juna, brod je prebačen na svoju nisku platformu sa 30 redova osovina kako bi krenuo iz Speyera za riječnu luku u obližnjem Mannheimu. Tamo se dogodio spektakularan pretovar na baržu, koji je zahtijevao da se cijeli brod stavi na bok, naginjući ga pod uglom od tačno 76 stepeni. Ispostavilo se da je nešto ovakvo bilo neophodno kako bi se osiguralo da teret stane ispod drumskih mostova koji prelaze rijeku Rajnu.

Prošle subote, 13. jula, barža s podmornicom stigla je do riječne luke u mjestu Haßmersheim. Tu je počela najzanimljivija etapa transporta, odnosno oko 30-ak kilometara duga ruta do muzeja u Sindsheimu, koja vodi kroz brojne gradove, kružne tokove i raskrsnice, uglavnom uskim lokalnim cestama. Brod dugačak 50 metara, trenutno težak oko 350 tona (prošle godine još 500 tona), ponovo je postavljen okomito i postavljen na platformu sa 30 redova osovina. Na prednjem dijelu na njega je bio pričvršćen MAN TGX u verziji Euro 5, opremljen V8 motorom od 680 konjskih snaga, dok su gurači bili Mercedesi Actros MP3, također sa Euro 5 V-8 motorima, koji razvijaju 600 konjskih snaga.

Fotografije od prošlog vikenda:

TGX, U17 i Actros sada imaju oko dvije sedmice ispred sebe. Toliko će im trebati da stignu do Sindsheina, izuzetno sporim tempom. Jučer su uspjeli da savladaju i prve ozbiljne prepreke, vozeći se kroz grad, obilazeći kružni tok i uvlačeći se pod pokretnu traku cementare uz rijeku. Ova posljednja faza zahtijevala je ponovno naginjanje broda na bok, ovoga puta direktno na cesti, bez podizanja plovila s platforme.

Cijelu vožnju možete pratiti uživo putem YouTube-a koji prenosi Technik Museen Sinsheim Speyer. U trenutku objavljivanja ovog teksta, arhivirani dio emisije je već trajao preko 11 sati.

Povezane objave

KOMENTARI

PODIJELI

ZADNJE VIJESTI