Brennero bez noćne zabrane i bez ograničenja od 60 km/h? – prijedlozi za period renoviranja

Udruženja bavarskih prijevoznika pozvala su na ukidanje zabrana noćnog saobraćaja na relaciji kroz Brennero, kao i na povećanje ograničenja brzine za kamione. Kako navode iz te organizacije, ovo je jedini način da renoviranje planirano za narednu godinu prođe bez potpune saobraćajne paralize.

Cijela stvar se tiče vijadukta Luegbrücke, koji je dio austrijskog autoputa A13 i nalazi se tik uz granicu u Brenneru. Ova skoro dva kilometra duga građevina izgrađena je 1966-1968. godine i od tada je jedan od najprometnijih vijadukata u cijeloj Evropi. Stoga je sada neophodna temeljna obnova koja bi trebala početi 1. januara 2025. godine.

Zbog svoje veličine i teškog pristupa, očekuje se da će osvježenje Luegbrücke biti proces koji će trajati nekoliko godina. Za to vrijeme sav saobraćaj će se odvijati jednom saobraćajnicom, privremeno podijeljenom u dvije trake. Lako je pretpostaviti kolike će to smetnje uzrokovati transportu i koliko će rute koje vode prema Italiji biti teške.

Bavarske transportne kompanije povezane s organizacijama LBS (Landesverband Bayerischer Spediteure) i LBT (Landesverband Bayerischer Transport- und Logistikunternehmen) su najviše uznemirene. Njihovi predstavnici ne poriču potrebu za renoviranjem, uostalom, nakon 60 godina to je neizbježno. Međutim, traže uvođenje privremenih pravila koja će održavati saobraćaj kroz Brennero na razumnom nivou. Ovdje dolazi do izražaja ideja o ukidanju zabrana noćnog saobraćaja kako bi kamioni mogli raditi 24 sata dnevno, kao i povećanju ograničenja brzine kamiona kako bi transport bio brži.

Noćne zabrane i ograničenje brzine od 60 km/h opravdavaju se dobrom stanovnika austrijskog Tirola, posebno smanjenjem buke. Zato već godinama odbijaju da ih ukinu, pa čak i zatežu šrafove, kombinujući to sa sektorskim i kvantitativnim zabranama. Otuda i tužba Sudu pravde Evropske unije u vezi sa kršenjem Austrije EU principa slobode kretanja robe (o čemu sam pisao ovdje). Sada se postavlja pitanje da li će paralizu izazvanu renoviranjem Austrijanci dočekati kao podsticaj za premještanje stranih kamiona na druge rute, ili će to biti paraliza toliko teška da će čak i Tirolski narod pristati pustiti prijevoz noću ?

Povezane objave

KOMENTARI

PODIJELI

ZADNJE VIJESTI