O izuzetno teškim “stonogama”, teškim 70 ili 80 tona, do sada smo čitali samo u najavama poljskog ITD-a. Međutim, ovaj slučaj je uhapšen u Njemačkoj, na samom zapadu zemlje, gdje je transportovan iz holandske luke. Stoga se odmah postavlja pitanje: kakve su bile posljedice takve njemačke kontrole?
Scania sa split prikolicom pokupila je dva kontejnera od 20 stopa natovarena vinom u Roterdamu. Vozilo ih je trebalo dostaviti u grad Zell an der Mosel u zapadnoj Njemačkoj, otprilike 400 kilometara udaljen od luke. Međutim, osmoosovinska konfiguracija privukla je pažnju nemačke policije i vožnja je prekinuta juče ujutru, uz pratnju komande “Bitte Folgen”.
Nakon prve inspekcije dokumenata, Nemci su kamion odveli na vagu. Naznačila je ukupnu težinu od 70.750 kilograma, što premašuje njemački standard za gotovo 31 tonu. Dodaću da je i na holandskoj etapi rute set bio pretežak, premašivši lokalne propise za skoro 21 tonu (Holandani koriste GVM od 50 tona). U njemačkom saopštenju nije se pominjalo preopterećenje pojedinih osovina.
Kontejneri su na put išli odvojeno, što je bilo moguće zahvaljujući odvojivoj strukturi poluprikolice. Zanimljivo je, međutim, da se Nijemci nisu fokusirali na ovu mogućnost otkopčavanja i, za razliku od poljske inspekcije, očigledno nisu pronašli nijednu nedozvoljenu kombinaciju tri vozila u jednom kompletu.
Pomenuta je dodatna, tipično njemačka kazna, korištena u najočitijim slučajevima kršenja propisa. Pa, osim standardne administrativne kazne (čiji iznos, nažalost, nije dat), Nijemci su pokrenuli postupak u cilju oduzimanja pune naknade za predmetni transport.