Najavljena potpuna blokada magistralnog pravca Bijeljina – Zvornik – Bratunac za 03.06. zbog zatvorenog graničnog prijelaza Karakaj

Granični prijelaz “Mali Zvornik – Karakaj” zatvoren je 8. aprila zbog oštećenja na mostu za vozila teža od pet tona.

Koliko je zapravo značajan već pomenuti granični prijelaz za kompletnu privredu i komunikaciju Bosne i Hercegovine i Srbije, govori činjenica da su prevoznici sjeveroistočne Bosne i Hercegovine najavili štrajk za dan 03.06.2024. kojim će potencirati rješavanje novonastalih problema zatvaranjem ovog prijelaza. Ono što je bitno istaći jeste to, da su sve transportne firme kao i prevoznici prinuđeni korisiti alternativne prijelaze koji iziskuju dodatne i nepredviđene troškove u odnosu na daleko frekventniji i pogodniji prijelaz “Karakaj” u odnosu na sve ostale, na kojima, kako kažu gube dragocjeno vrijeme i stvaraju nepotrebne troškove.

Iz neformalnog udruženja prevoznika i transportnih firmi, grada Zvornik, pozivaju sve politikom srodne kompanije iz regije kao i prevoznike da se odazovu ovom okupljanju kako bi u što većem broju postigli ažurniji angažman nadležnih organa u rješavanju novonastalih problema, koja su nastali zatvaranjem graničnog prijelaza Karakaj za teretni saobracaj.

Saobraćaj se preusmjerava na prijelaze Ljubovija i Rača, a most koji povezuje Mali Zvornik i Zvornik zahtijeva rekonstrukciju, kojoj se nadaju prevoznici u skorije vrijeme.

Štrajk i okupljanje prijavljeno je PU Zvornik.

Privrednici su se obratili predstavnicima Ministarstva saobraćaja i veza Republike Srpske, Minsitarstvu za spoljnu trgovinu i ekonomske odnose Bosne i Hercegovine, Ministarstvo bezbjednosti Bosne i Hercegovine, direktoru UINO Bosne i Hercegovine .

Prikupljene informacije govore da će prelaz KARAKAJ biti zatvoren do 2025 godine maj mjesec.

  1. Prvi od  zahtjeva je da se granični prelaz KARAKAJ učini prohodnim, model naizmjeničnog propuštanja ili model prolaza za prazna teretna vozila u oba smjera. Takođe, želimo da vidimo dokaz o statičkom opterećenju mosta, ko je uradio tu expertizu?
  2. Drugi zahtjeva je da prerasporede carinske službenike na GP Šepak, a preusmjeravanje na GP Karakaj sa BiH strane.
  3. Takođe da se Pavlovića Most učini prohodnim i za kinesku robu.

U uvodnom dijelu zahtjeva ćemo obavijestiti lokalnu vlast u Zvorniku, i Vladu Republike Srpske da podrže našu GRUPACIJU ZVORNIK , u tom dijelu ćemo navesti troškove koje trpimo usmeravanjem ka Ljubovija-Bratunac. Tokovi roba koji su usmereni ka Zvorniku su opterećeni troškovima, te vremenom putovanja.

Molim Vas, da svi koji imaju dodatne argumente za modele da ih napišu.

Organizacioni odbor

Grupacija prevoznika i špeditera Zvornik-Karakaj

Povezane objave

KOMENTARI

ODGOVORITE

Molimo unesite Vaš komentar
Molimo Vas unesite Vaše ime

PODIJELI

ZADNJE VIJESTI