Nova parkirališta za kamione: ovim tempom problem će nestati za nekoliko decenija

Kamioni koji zauzimaju sva raspoloživa mjesta, svakodnevno nas podsjećaju na veliki nedostatak parking mjesta. Međutim, kada pogledamo pokušaje rješavanja ovog problema, iza naizgled dobrih vijesti često se krije najava još veće katastrofe. To savršeno pokazuju današnje informacije iz njemačke pokrajine Thüringen (Thüringen), o novim ulaganjima u parking.

Vlasti Tiringije s ponosom su se hvale projektima realizovanim na autoputevima A4 i A38. Do kraja ove godine tamo će biti proširena dva parkinga, što će vozačima omogućiti ukupno oko 50 novih parkinga. Na taj način, kako objašnjavaju zvaničnici, država se bori protiv infrastrukturnih problema i istovremeno dosledno sprovodi dugoročne planove države. Potonji predviđaju obezbjeđenje 730 novih parking mjesta u roku od 15 godina, odnosno u prosjeku 50 parking mjesta godišnje.

Sve ovo može zvučati kao dobra vijest, ali u stvarnosti samo pogoršava problem parkiranja. Nacionalna statistika je takva da u Njemačkoj svakodnevno nedostaje oko 40.000 ljudi. parking mjesta za kamione (BLG podaci iz 2023.). Uzimajući u obzir područje Tiringije, kao i njenu stratešku, centralnu lokaciju na karti zemlje, samo u ovoj zemlji može doći do nestašice od oko 2.000. mjesta. Dakle, ako se broj zraka zapravo povećava za 50 svake godine, bilo bi potrebno… 40 godina da se popuni trenutni nedostatak! Međutim, ako tome dodamo i povećanje prometa robe na putevima, koji je samo u Evropi u posljednjoj deceniji iznosio 22 posto, izgledi će biti još gori.

Zašto se broj parkinga tako sporo povećava? Odgovor na ovo pitanje kriju se u tri glavna faktora – nedostatku sredstava, nedostupnosti parcela i dugotrajnim procedurama. Detaljnije sam to opisao u ova dva članka: Zašto Njemačka ne gradi nova parkirališta za kamione, na primjeru A10 i Parkinga za kamione i smeđe zemlje – kako Njemačka blokira projekte u blizini cesta

Povezane objave

KOMENTARI

ODGOVORITE

Molimo unesite Vaš komentar
Molimo Vas unesite Vaše ime

PODIJELI

ZADNJE VIJESTI