Scania SXL 500 – spavaća soba 120 cm duža, prikolica 240 cm kraća

Godine 2017., jedva godinu dana nakon službene premijere Scania S serije, nizozemska radionica Van Winkoop pokazala je prvi primjerak ovog modela s produženom spavaćom kabinom. Vozilo je dobilo nadimak SXL 500, a karoserija mu je povećana za čak 120 centimetara, čime su znatno poboljšani uvjeti za opuštanje. I premda se u ovoj konfiguraciji činilo da traktor potpuno ne zadovoljava propise u našem dijelu Europe, sada ga možete potražiti na poljskim cestama.

Nakon prvih godina rada u švedskoj tvrtki Laröd Åkeri, produžena Scania nedavno je stigla u Slovačku. Domaća tvrtka Dvorak Trucks, specijalizirana za trgovinu rabljenim kamionima, prošlog je petka objavila da je ovo jedinstveno vozilo isporučeno novom kupcu. Ovdje se ne navodi konkretno ime, ali se zna da je riječ o prijevozniku iz Slovačke koji će produženi tegljač koristiti u redovnom radu na linijama prema Poljskoj, Češkoj i Mađarskoj.

Za izvođenje ovog posla Scania SXL 500 prodana je s odgovarajućom prikolicom. Riječ je o skraćenom, dvoosovinskom vozilu marke Krone, opremljenom sandučarom. Njegova vanjska duljina je 11,2 metra, 2,4 metra manje od standardnih poluprikolica, tako da će se i s produljenim tegljačem cijeli set uklopiti u međunarodne standarde. Poluprikolica bi također trebala nadoknaditi nedostatak manevriranja troosovinskog tegljača, jer se posljednja osovina pokazala upravljivom. Uz to, vozilo je opremljeno dizalom za istovar nosivosti 2,5 tone tvrtke Dhollandia, što će poboljšati praktičnost cijelog kompleta.

Vozač ovog kompleta će imati na raspolaganju potpuno modificiranu unutrašnjost koju je pripremila nizozemska radionica Special Interior. Sadrži vertikalne odjeljke za odlaganje s foteljama, hladnjak hotelske veličine i kutnu garnituru sa stolom za više osoba. Gornji krevet se pokazao mnogo većim od standardnog, tu je i opsežna audio oprema, a lajtmotiv cijelog tuninga je film “Igre gladi” iz 2012. godine. No, ispod produžene kabine nalazi se 13-litreni motor snage 500 KS, povezan s automatiziranim mjenjačem Opticruise i sustavom pogona 6×2, s trećom vučnom osovinom na dvostrukim osovinama.

Fotografije interijera, snimljene neposredno nakon izlaska iz Specijalnog interijera:

Povezane objave

KOMENTARI

ODGOVORITE

Molimo unesite Vaš komentar
Molimo Vas unesite Vaše ime

PODIJELI

ZADNJE VIJESTI